poniedziałek, 7 stycznia 2013

Mus z suszonych pomidorów i ricotty

    Mus okazał się strzałem w dziesiątkę! Trzy składniki, paczka krakersów i mamy fantastyczną przekąskę na każde przyjęcie. O naszej imprezie firmowej napiszę tylko tyle, że katering w moim wykonaniu zebrał wiele pochwał, przez co siedziałam zarumieniona przez dłuższą chwilę, wszyscy byli zadowoleni i bawiliśmy się do późnych godzin nocnych;) Jestem przeszczęśliwa, że moje przekąski wszystkim smakowały. Ich zadowolenie to najlepsza nagroda za godziny spędzone w kuchni. Chętnie przyjmę kolejne zlecenia, jakby ktoś coś;))) hehehhe



Składniki:
  • 250 g sera ricotta
  • 1/2 słoiczka (o poj. 280 g) suszonych pomidorów w oliwie
  •  świeża bazylia
Do podania: krakersy.
Przygotowanie:

Włóżcie składniki do blendera i dokładnie zmiksujcie. Ja podałam ten mus jako przekąskę, na krakersach z listkiem bazylii dopełniającym całość:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz