poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Zielone smoothie - zdrowy początek tygodnia:)

     Weekend minął mi pod znakiem różnych kulinarnych pokus, targów mieszkaniowych i lenistwie. Wczoraj po przeleżeniu większej części dnia (nadrabiałam ulubiony serial) zebrałam się w końcu na trening. W najbliższą niedzielę startuje w swoich pierwszych zawodach biegowych (10 km) i bardzo bym chciała pokonać ten dystans w czasie krótszym niż sobie założyłam. Na wczorajszym treningu jednak nabawiłam się małej kontuzji kręgosłupa (pamiętajcie o porządnej rozgrzewce przed bieganiem!), który dzisiaj skutecznie utrudnia mi sprawne funkcjonowanie. Mam nadzieję, że szybko mi przejdzie i stanę nie tylko na starcie ale i dobiegnę do mety:) Więc wiecie...jakbyście nie mieli co robić w niedzielę między 9:30 a 10:30 to możecie potrzymać kciuki za biegnących na 10 km (w tym za mnie) oraz maratończyków. Każde wsparcie się przyda:) A ja zapraszam Was na mały detoks;) Taki koktajl nie tylko oczyści nasz organizm z toksyn - jakich dostarczyliśmy mu podczas piątkowego/sobotniego szaleństwa - ale świetnie też uzupełni witaminki. Zatem nie marudźcie tylko pijcie zdrowe zielone koktajle!:p



Składniki:
  • 50 g roszponki
  • 1 szklanka soku ananasowego
  • 1/2 pęczka kolendry
  • 1 łyżeczka tartego świeżego imbiru
Przygotowanie:

Wszystkie składniki dokładnie zmiksuj i podawaj z kostkami lodu:)


3 komentarze: